czwartek, 16 stycznia 2014

YOLO!


znowu dłuuugo nie pisałam. ale bo i po co? wszystko jest w porządku i niech tak już zostanie, plz :)
zapisałam się do konkursu z Pierwszej Pomocy, nie będzie mnie na 5 lekcjach, fuck, yea :D
muszę się teraz podszkolić, bo o ile urazówkę pamiętam, rko też, to zadławień wcale nie przerabiałam.
zrobiłam sobie dzisiaj pyyszną jajecznicę! jestem mistrzem kuchni :D
dzisiaj klasówka z biologii, na którą ja oczywiście nic nie umiem, a co tam.
jestem szczęśliwa i nawet mi to nie przeszkadza, nie ten termin to nauczę się na inny :D
powtórzę się, ale jestem naprawdę, mega szczęśliwa i niech już tak zostanie proooszę! :D
kocham, jestem kochana, dzielę się swoim szczęściem, mam ludzi, których kocham!
i chodzę na wykłady, już 6 godzin za mną :) z moich wyliczeń wynika, że w poniedziałek 20, kiedy pójdę na wykłady, będę mogła zapisać się na pierwsze jazdy, oł jeee :D
chcę już jeździć, chcę, chcę, chcę! :D niczego bardziej nie pragnę <3333
no może poza jedną osobą, za którą się stęskniłam :* głupia ja nie chciałam się wczoraj spotkać, nawet na te jebane 10 minut ;| ale z drugiej strony po co bidulek miał marznąć na podwórku tyle czasu? szkoda go trochę :c
ale podobno jestem wyrozumiała, o taaak :D
ale szlug nie przetrawię, będzie rzucał i wybierał między mną a nimi i w końcu rzuci!
chcę do Olsztyna, chcę do kina, chcę z NIMI! ale to po mrozach, bo znając nas, gdzieś się rozpierdolimy, my to lubimy :D
kurwa. muszę sobie ogarnąć płytę z testami na prawko, bo mam 3 książki, ale ani jednej płyty ;|
o już wiem kogo poproszę, dopiero zdał prawko, na pewno jeszcze ma. tylko przy swoim bajzlu w pokoju i nie tylko, może mieć problem ze znalezieniem :D
idę poszukać czegoś na torrentach, może wyrwę jakąś płytę w iso, która będzie działać :D
ta piosenka działa na mnie dziwnie, nie umiem tego określić... tak.. błogo? KLIK

jesteś częścią mnie, bez której nie mogę żyć. I modlę się, bym nigdy nie musiała

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz