czwartek, 26 grudnia 2013

podsumowanie roooku! :)


Rok 2013 dobiega końca bla bla bla.. 
A więc skoro nadchodzi nowy, miejmy nadzieję jeszcze lepszy rok od tego, który właśnie się kończy, trzeba go od samego początku uporządkować. 

MOJE PODSUMOWANIE: 
-chłopaka jak nie miałam tak i nie mam, ale czy mi to przeszkadza? sama nie wiem, może czasami. 
-poznałam wielu ciekawych i na prawdę wartościowych ludzi! Sebastiana, Paulę, Paulę, Marcina i jeszcze wiele, wiele innych mordeczek, dzięki którym te pół roku było magiczne! 
-przyjaciela dalej nie mam, ale z czego to kurcze wynika.. nie potrafię zaufać? nie trafiłam na właściwe osoby? nie wiem, nad tym muszę jeszcze pomyśleć. 
-'próbowałam' ćwiczyć, ale nie do końca mi to wychodziło :c 
-we mnie też zaszły pewne zmiany, na pewno wróciła moja agresja, którą przez pewien czas próbowałam poskromić, co było błędem, bo nie potrafiłam się bez tego odnaleźć. 
-w końcu określiłam trochę swoją przyszłość! zarys mam, trzeba go wcielić w życie / mundurówko przybywam! 
-w szkole relacje ze znajomymi są raczej na plus, na oceny też nie mam co narzekać :) 
-uaktywniłam swojego aska / ask.fm/simplefeeligns 

MOJE POSTANOWIENIA: 
*zacząć stawiać na swoim, serio! 
*do końca marca schudnąć 3 kg, potem zobaczymy. 
*nie opuszczać się w szkole 
*zrobić sobie znowu tunel i kolczyki :3
*korzystać z życia, kurcze. 
*utrzymywać kontakt z ludźmi, dzięki którym chce mi się żyć (D.)
*'oswoić' mamę z moim wiekiem, życiem. 
*odnaleźć sens i cel w życiu 
*zakochać się, z wzajemnością :)
*i jeszcze wiele, wiele innych postanowień, które wymyślę za niedługo. 

w każdym razie nowy rok będzie na bank lepszy od tego, a każdy następny ma być lepszy od poprzedniego! :D czy to ma sens? ;p
święta były super, prezenty też. dawno się tak dobrze nie bawiłam, dawno mnie dzieci nie gryzły :c
ale i tak dwa małe szkraby to najsłodsze maleństwa na świecie! <3
dzisiaj cały dzień piżama party :D nawet się nie przebierałam, cały dzień sobie śpię i jest super!
nawet nie przytyłam po tym obżarstwie, jeszcze lepiej! :)
pomagam ludziom na bravo, robię to co lubię!
i Damian wrócił, kocham ten stan, chcę żeby tak było już zawsze! :)

Lubię Twoje duże dłonie, dwudniowy zarost i usta które całują tylko mnie. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz