czwartek, 24 stycznia 2013

say my name baby ♥



omnomnom jakie słooodkie *.*
robiłam dzisiaj ciasteczka, i przy okazji spaliłam patelnię i garnek, udana ja ;3
tata poszedł po kwasek, bo nie chciało się doskrobać haha :D
tyryryry, ale mi się dobrze spało *.* ale kurcze już prawie tydzień ferii zleciał ; o
wchodzę sobie na librusa, patrzę – ocen z historii nie ma, spooksik :D
patrzę jak Rocco sobie słodko śpi ; ) ogólnie cały tydzień u mnie przeleżał :D czyżby to lubił? :D
o ja, widziałam dzisiaj w gminie fajną klawiaturę *.* poluję na taką od dłuższego czasu, tyryryr :D
chyba zalukam na allegro czy nie ma czegoś ciekawego ;p
kłócimy się z Miśkiem, kto robi prawko i kto kogo będzie podwoził ; D 1:0 dla mnie :*
idę, siemson :*

Tak blisko, bez względu na odległość.

3 komentarze:

  1. Fajne zdjęcie
    Zapraszam do mnie: http://julieinspiration.blogspot.com/
    obserwuję i liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny bloog
    obserwuję i zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń